joi, 31 martie 2011

"Declar pe propria raspundere"@Teatrul luni de la Green Hours

"Declar pe propria raspundere"
de Alina Serban

6 aprilie · 20:00 - 21:30

Teatrul luni de la Green Hours
Calea Victoriei 120
Bucharest, Romania

One woman show cu
ALINA SERBAN

sound performance:
Cătălin Rulea

dramaturgie spectacol: Alice Monica Marinescu
scenografia: Adrian Cristea
regia: David Schwartz
partener: Biblioteca Alternativă
producţia: Teatrul LUNI de la Green Hours / tangaProject (2011)

Declar pe propria răspundere că nu vreau să ne mutăm.
Declar pe propria răspundere că nu vreau să dorm aici.
Declar pe propria răspundere că acum trebuie să iau singură viața în piept și s-o înving.
Declar pe propria răspundere că o să mă mărit, o să fac o droaie de copii și o să-l las
pe ăla să mă bată până-mi scoate toate visele din cap.
Vreau să am și eu pielea albă. Doamne, fă-mă româncă!

intrare:

15 lei biletul/pers- achitat in avans pana pe 3 aprilie inclusiv
20 lei biletul/pers- achitat in avans pe 4 si 5 aprilie
25 lei biletul/pers-i in ziua evenimentului

Rezervari:
teatru@greenhours.ro
tel: 0788452485 ( de la 10:00 la 17:00)




Niciun comentariu: