sâmbătă, 2 aprilie 2011

Korpan Pasha invitat la Arttaste

Korpan Pasha este un tanar artist fotograf din Brasov. Am ales sa prezentam pe Arttaste o serie foarte frumoasa de "Biserici" realizata in orasele Craiova, Sibiu (Biserica Sfanta Treime, Biserica Romano-Catolica) si Brasov (Biserica Sfintii Petru si Pavel).

"Am descoperit fotografia acum un an. Vara trecuta am participat la workshopul de fotografie in cadrul
"Stufstock " - “Vama sub lumini de Oscar”, unde am castigat locul I la categoria "reportaj" si locul III la categoria "fotografia de produs".

Nu ma axez pe un singur domeniu de fotografie, incerc sa le impac pe toate.

Seria "Biserici" am inceput-o la Craiova, cand o prietena mi-a fost ghid si am vizitat mai multe lacasuri de cult."















































Niciun comentariu: